Atunci cînd dezvolți o aplicație sau un site unul dintre principiile după care ar trebui să te ghidezi este ”cît mai puține click-uri”. Evident, produsul final trebuie să fie funcțional și să arate bine, dar dacă utilizatorii pierd foarte mult timp ca să facă chestii banale și, mai ales, repetitive ceea ce ai făcut nu le va fi de nici un ajutor.
În plus, într-o lume în care atenția unei persoane trebuie să se împartă între mai multe lucruri simultan sau utilizatorul parcurge mai multe site-uri / aplicații într-o perioadă relativ scurtă de timp prea puțini oameni au răbdare să urmărească un șir de click-uri dacă acesea nu are o finalitate (aproape) imediată. Spune-i nerăbdare sau deficit de atenție, probabil că ambele sînt la fel de bune, dar dacă dezvolți aplicații nu poți să le ignori: trebuie să cîștigi atenția utilizatorilor pentru a-ți folosi produsele cît mai multă vreme. Și de multe ori trebuie să ”te bați” cu ceilalți dezvoltatori de aplicații care au nevoie de atenția acelorași utilizatori.
Dacă ai un site prin care vrei să vinzi produse sau servicii și nu reușești asta este foarte posibil să ai această problemă: un site foarte stufos. Unele click-uri sînt necesare, nu poți scăpa de ele, dar încearcă să le reduci cît mai mult aranjînd informațiile într-un mod cît mai util și mai ușor de urmărit de către cei care-ți vizitează pagina. Dacă nu te descurci caută-ne, îți vom oferi sugestii profesionale care să-ți rezolve problema.