Paginile web sînt considerate marca vizuale ale unei persoane, entități juridice, produs sau serviciu. O cale prin care prezinți întregii lumi (sau, cel puțin, nișei țintă) ceea ce te reprezintă / ce faci în această perioadă, ceea ce vinzi sau ce oferi acum. În perioada asta există o mulțime de unelte și platforme prin care îți poți stabili și întreține identitatea vizuală (a ta, a companiei, produselor sau serviciilor tale), multe dintre ele fiind capabile să obțină exact ce-ți dorești (ca aspect, funcționalități și ușurință de utilizare).
Nu, fișierele Excel nu sînt baze de date, oricît de mult ar repeta unii acest lucru. S-ar putea să faci parte dintre ei, dar asta nu înseamnă că aveți dreptate. Bazele de date sînt o chestie diferită, iar avantajele lucrului cu ele sînt următoarele:
- optimizarea în interiorul site-ului pentru a ne asigura că structura și conținutul acestuia se încadrează în regulile stabilite de Google și celelalte motoare de căutare. Se face o dată (la început), dar se poate reveni la ea dacă este nevoie (atunci cînd regulile se schimbă, iar în structura și conținutul site-ului apar modificări care le îndepărtează de la regulile actuale).
- site-ul trebuie dezvoltat treptat adăugînd conținut de calitate, unic și țintit spre audiența dorită.
Totul are ca scop final crearea de valoare pentru utilizatorul final.