Ce ai nevoie pentru a avea o pagină web, paşii necesari şi preţuri

Vorbind din proprie experienţă, există încă destui semeni de-ai noștri care nu ştiu încă care sînt paşii pe care trebuie să-i parcurgă pentru a realiza o pagină web. Și este perfect normal, toate lucrurile se învață cu timpul. Rolul acestui articol este pur informativ, de a expune aceşti paşi şi de a explica rolul nostru în obţinerea unui produs final: cel al prezenţei pe internet al clienţilor noştri.

Lansarea IPv6 (Internet Protocol versiunea 6)

În cursul zilei de ieri, 6 iunie 2012, versiunea 4 a protocolului de internet folositã în ultimele decenii pentru atribuirea adreselor celor care navigheazã pe internet a fost înlocuitã cu IPv6. Pentru multã vreme navigarea pe internet era dedicatã calculatoarelor, dar în ultimii ani tot mai multe dispozitive electronice (precum telefoanele mobile, tabletele și alte gadget-uri - internetul tuturor lucrurilor e deja aici) au fost folosite în acest scop.

SEO: ce trebuie sa faci cind schimbi structura URL a site-ului tau

Schimbare structurii URL-urilor de pe site-ul tãu nu este recomandatã, dar uneori este necesarã. Motivele pot varia, dar din cînd în cînd astfel de lucruri se întîmplã. Cel mai important lucru pe care trebuie sã ți-l amintești atunci cînd ai de-a face cu așa ceva: fã-o cît mai rar posibil, iar dacã este posibil nu o fã niciodatã. Motoarelor de cãutare nu le prea plac astfel de schimbãri (site-ul trebuie reindexat de la început, ar putea apãrea conținut duplicat, rangul site-ului poate scãdea), mai ales cînd schimbarea este fãcutã des, iar redirecționãrile - backlink-urile - țintite spre un anume articol sau paginã se pot pierde. Dacã site-ul tãu este deja mare (de exemplu: un jurnal-blog sau un site pentru un ziar) poate trece ceva timp pentru a-și reveni complet.

SEO și importanța sitemap-urilor

Existã douã tipuri de sitemap-uri care sînt folosite acum în web design și seo: XML sitemap și HTML sitemap (care apare pe paginã). Au o structurã diferitã și nu au chiar aceleași ținte, dar au același scop: de a asigura cel mai bun acces la site și la toate paginile (articolele) de pe site.

Sitemap-urile sînt foarte importante dacã site-ul are conținut dinamic, dacã are pagini cu mult flash, meniuri DHTML de tip drop-down, meniuri css sau ajax, dacã este nou sau dacã nu are multe locații și are pagini care nu sînt prea vizibile sau chiar deloc vizibile (de exemplu arhivele și site-urile încã în lucru). Fișierele flash sînt fișiere compilate și încã nu sînt citite de cãtre motoarele de cãutare, fișierele apelate prin ajax și meniurile de tip drop-down sînt încã invizibile pentru cã programele de tip spider nu urmãresc locațiile javascript.

SEO pentru magazinele online osCommerce

Instalarea unui magazin virtual osCommerce pe serverul vostru nu e greu deloc: poate fi fãcut în numai cîteva minute dacã știi ce sã faci. Configurarea magazinului este un pic mai greu (mai ales dacã vrei sã fie configurat bine), dar se poate face. Unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie sã le iei în considerare cînd faci asta este optimizarea pentru motoarele de cãutare a magazinului tãu virtual, doar vrei ca sã aparã pe prima pagina a rezultatelor obținute cu Google/Yahoo/Bing atunci cînd cineva cautã produsele pe care le vinzi. Nu-i așa?

Seo pentru osCommerce

Optimizarea pentru motoarele de cãutare pentru osCommerce nu este o sarcinã dificilã dacã ai la dispoziție uneltele bune (modulele seo) și ai unele cunoștințe despre cum trebuie optimizate site-urile osCommerce. Optimizarea nu este chiar atît de diferitã de cea descrisă în articolele pe care deja le-am scris pînă acum pe acest site (mai mult la secțiunea în limba engleză), dar este ceva mai specific pentru a se aplica particularitãților website-urilor pentru ecommerce (comerț electronic).

SEO, continutul unui site și importanța gramaticii

Poate cã nu v-ați gîndit niciodatã cît de importante sînt cunoștințele despre gramaticã cînd v-ați scris conținutul pentru site, dar aceste cunoștințe sînt mult prea importante pentru a fi ignorate. Cunosc cîteva specimene de indivizi care scriu o mulțime de articole pline de greșeli pe paginile lor, iar unul dintre ei are și ceva pretenții de politician... și le-am spus de fiecare datã cînd am avut ocazia sã-și corecteze modul în care scriu, mai ales erorile gramaticale.

De ce este important conținutul unui site web

Poate vi se pare ciudat sau interesant ce am vã spun acum, dar multe dintre paginile de prezentare ale firmelor (cel puțin cele românești) sînt foarte sãrace în conținut. Au o listã cu produse și servicii (uneori doar esențialul și nimic mai mult), ceva formular de contact și informații despre companie și cam atît. Cîteva dintre site-urile pe care le-am realizat pentru clienți de-a lungul timpului nu s-au schimbat prea mult în ultimele luni sau ultimii ani - s-au schimbat unele informații, produsele și serviciile, dar din punctul de vedere al motoarelor de cãutare sînt pe nicãieri tocmai din cauza lipsei de atenție pe care proprietarii lor le-o acordă. Însă este ceva des întîlnit - se poate observa cu ușurință și la alte site-uri: pe meleagurile cele mai consistente pagini sînt cele de știri, "blogurile" și paginile de anunțuri gratuite / directoarele web (și tocmai de aceea ultimele două categorii sînt preferate de cei fără prea multe resurse).

Puncte din orice cv de succes

Pînă nu apuci să cauți oameni pentru un anume post nu ai cum să îți dai seama de ce-s în stare să scrie ei într-un curriculum vitae, oricît de multe interviuri ai avut pînă atunci ca potențial angajat.

Poți să știi deja multe despre cum sã realizezi un cv (curriculum vitae), experiența angajării cuiva îți va spune mai multe decît cam toată experiența personală. Nu are importanțã ce post sau ce trebuie sã facã... este important doar faptul cã știi exact ce vrei și nu te mulțumești cu mai puțin. Mai ales cînd dai banu pentru un serviciu și vrei rezultate bune pentru asta.

Navigatorul Opera și imaginile relative

Nu prea folosim Opera, dar paginile web trebuie testate pe cît mai multe navigatoare actuale (de preferabil toate) pentru a evita problemele ce apar datorită diferențelor de abordare dintre ele. Una dintre companiile pe care le avem drept clienți îl folosește în mod constant (e vorba de o întreagã echipã), și am avut ocazia să constatăm ceva mai mult care-s diferențe astea: una dintre ele implică imaginile din pagina - nu erau afișate cum trebuie. Dacã în Firefox, Chrome și Internet Explorer apãreau exact unde trebuie, unde se dorea, în Opera cãdeau (dacã se poate spune așa mutarea în partea de jos etichetei div în care erau introduse) din poziția doritã.

Motivul este simplu: Opera are o "micã" problemã cu imaginile la care este atribuitã proprietatea position: relative. Ar putea fi la fel de bine un bug sau o scãpare intenționatã, dar așa ceva poate da peste cap afișarea unei pagini care pare în regulã. Soluția este simplã: se stabilește position: absolute și, folosind proprietãțile top și left se poziționeazã în interiorul etichetei div acolo unde doriți.

Mass-media interactivă

Este ușor de observat modul în care calculatoarele, internetul și dispozitivele mobile au schimbat aceastã lume în ultimii ani. Generaţiile mai tinere, care le-au perceput încã de la primii paşi în viaţã, nu sînt în întregime conştiente de schimbarea provocatã de apariţia circuitelor integrate şi de informaţia care circulã la nivel mondial sub formã virtualã (electronicã). Nu sînt mulţi care şi-ar imagina o lume fãrã telefoane mobile, fãrã calculatoare şi fãrã internet.

În ultimul timp am observat pe la unele televiziuni româneşti o formã de interacţiune care era de neconceput acum 10-15 ani. Istoria paginilor web este deja veche, existînd pe reţeaua mondialã în paralel cu difuzarea pe undele radio a programului zilnic, dar acestea au început sã intre tot mai mult în cadrul emisiunilor zilnice. Dacã în urmã cu cîteva decenii toate transmisiile mass-media erau unidirecţionale (nu mã refer la cele prin undele radio ci la informaţia din cadrul emisiunilor), în ultimul timp bidirecţionalitatea informaţiei nu mai poate fi ignoratã.

realizăm site-uriRealizăm site-uri de prezentare a activitățile tale și aplicații pentru internet care te ajută să-ți organizezi activitatea într-un mod cît mai eficientă și fără pierderi (în bani, timp și energie), oriunde te-ai afla. Ai nevoie de un magazin online sau o unealtă pe care să o ai la dispoziție mereu? Se poate rezolva cu condiția să rezervi un domeniu de internet și spațiu pe server, de aplicația ne ocupăm.

În completarea site-ului sau a aplicației web îți putem pune la dispoziție o aplicație pentru telefonul mobil sau o tabletă cu care să fii mereu informat despre ceea ce se întîmplă cu produsul oferit deja.

Consulting bussiness online / it Oferim consultanță pe marginea sistemelor informatice pe care le ai la dispoziție și îți oferim soluții pentru eficientizarea și dezvoltarea lor în continuare, îți analizăm activitatea companiei și / sau organizației și îți oferim soluții pentru proiectele pe care dorești să le pui în aplicare.

Dacă nu ai la dispoziție un site, un magazin online, o aplicație web sau pentru mobil (Android) dar vrei să-ți dezvolți așa ceva pentru tine sau pentru compania ta îți oferim consultația inițială, cea care este necesară înainte de a începe orice activitate pe marginea unui asemenea proiect.

developing appsDezvoltăm aplicații web și pentru dispozitive mobile (Android) pentru companii și organizații diverse, adaptate cerințelor și necesităților clienților. Prin intermediul lor angajații și colaboratorii pot lucra mai eficient și cu mai puține cheltuieli pentru companie: aplicațiile web pot fi accesate și prin navigatoarele de pe telefonul mobil și tabletă dar folosirea unei aplicații pentru mobil complementară poate face eficiența să crească (se pot scoate în evidență comunicarea dintre oameni sau alte lucruri mai puțin importante pe PC).

Oferim suport pentru aplicațiile folosite în mod curent și le dezvoltăm în continuare folosind tehnologii moderne.

search engine optimisation seoPartea de optimizare pentru motoarele de căutare este foarte importantă cînd vine vorba de site-uri - ele trebuie să îndeplinească anumite criterii pentru a apare cît mai des printre rezultatele căutărilor pe Google și Bing. SEO (search engine optimization) începe încă de la realizarea site-ului, magazinului sau platformei tale pentru că optimizarea asta implică o structură specifică a paginilor, implică ușurință în navigare a vizitatorilor (clienților tăi) și implică rapidate la încărcare. Site-urile predate de noi sînt deja optimizate, dar dacă ai deja o soluție implementată de altcineva îți analizăm website-ul și îți oferim consultanță - îți vom spune opțiunile pe care le ai la dispoziție pentru a crește vizibilitatea și traficul organic.

Distribuie acest URL pe media socială

"Cu capãtul arcurilor, trecînd,
rãzboinicii
mîngîie roua..."

Yosa Buson (1715-1783)

facebook sharing button
twitter sharing button
messenger sharing button
reddit sharing button
wordpress sharing button
whatsapp sharing button
tumblr sharing button
pinterest sharing button
blogger sharing button